1132 Budapest, Kresz Géza u. 14 +36 1 / 780 35 29

Szolgáltatások

Tanácsadás:

 

Ha nincs kialakult elképzelés a kívánt irodabútorról, az Ön igényeinek megfelelően természetesen részletesebb információt adunk termékeinkről és szolgáltatásainkról.

 


Tervezés:

 

 

Díjtalan, 2 illetve, 3 dimenziós, méretarányos látványtervet készítünk az általunk forgalmazott irodabútorokról, mely által megkönnyítjük Önnek az irodai berendezések optimális elhelyezését.



Szállítás

 

Cégünk a vásárolt irodabútorok esetén 5% szállítási díjat számol fel Budapest területén. Minimális szállítási díj esetén Budapesten: nettó 3500 Ft-ért tudjuk az áru kiszállítását vállalni.
Vidéki szállítás esetén egyéni megbeszélés alapján állapítjuk meg a szállítás költségét

 

Szék szerviz:

 

Vállaljuk görgő, teleszkóp, csillagtalp, kioldó mechanika és egyéb szék alkatrészel cseréjét illetve javítását
 

Összeszerelés:

 

Irodabútoraink a könnyen kezelhetőség érdekében lapraszereltek, ami azt jelenti, hogy a szállítást követően összeállítást, szerelést igényelnek. Termékeink nagy részét könnyű összeszerelhetőség jellemzi, de egyes bútoraink összeállítására szakembereink igénybevételét ajánljuk.

 

Összeszerelés irodabútorok esetén: a bruttó vételár 5%-a.

Összeszerelés székek esetén: a bruttó vételár 3%-a.


 

Amennyiben az áru ellentértéke nem éri el a nettó 50.000 Ft-ot, akkor a szerelési költség 3.000 Ft.  

 

 

info@silveroffice.hu

 

MINDEN AMI IRODABÚTOR